۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه

ویندوز 7 همه‌چیز را تغییر می‌دهد



شرکت تحقيقاتي Frost & Sullivan اعلام کرد، سيستم‌عامل جديد مايکروسافت موسوم به ويندوز 7 که قرار است از ماه اکتبر وارد بازارهاي جهاني شود، تغييرات گسترده‌اي را در صنعت رايانه‌هاي شخصي ايجاد خواهد کرد.


"مارتين گيليلند"(Martin Gilliland) مدير پيش‌بيني‌هاي IT در شرکت Frost & Sullivan اظهار داشت که ويندوز 7 «سيستم جديدي ارايه مي‌دهد که بر مبناي آن، براي نخستين بار در تاريخ فعاليت صنعت رايانه‌هاي شخصي ارتباط ميان سيستم‌عامل و سيستم سخت‌افزاري در PC تغيير مي‌کند».


او در اين خصوص توضيح داد:‌«تغيير روش‌هاي سنتي توليدکنندگان رايانه‌هاي شخصي و سيستم‌هاي وابسته نظير اينتل را مجبور خواهد کرد تا با استفاده از روش‌هاي نوين، کاربران را به خريد سيستم‌هاي سخت‌افزاري جديد تشويق کنند‌».


گيليلند در گزارش جديد خود که با عنوان "بررسي بازار منطقه آسيا پسيفيک" منتشر شده است، اعلام کرد که ويندوز 7 نخستين به‌روزرساني در دنياي سيستم‌هاي عامل محسوب مي‌شود که کاربر براي استفاده از آن و به‌روز کردن نسخه قبلي، به هيچ گونه ارتقاي سخت‌افزاري نياز ندارد. به عبارت ديگر، ويندوز 7 نخستين سيستم‌عامل مايکروسافت است که نصب آن روي رايانه شخصي براي به‌روزرساني نسخه قبلي نيازمند هيچ گونه به‌روزرساني سخت‌افزاري نيست.


منبع: http://www.pcworld.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر