۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه

شما بدل به آن چيزي مي‌شويد که فکر مي‌کنيد

افکارم انگار بيش از چيزي هست که در واقعيت و حقيقت وجود دارد و تمام هستي من افکارم شده است و انگار مرا چيزي جز افکارم در هيچ مرحله‌اي از زندگي ياري نمي‌کند.

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در وبلاگ "تولدي ديگر" به نشاني http://etemad2006.blogfa.com آمده است: آنچه را که خواهان آنيم در درون ماست و در دنياي بيرون يافت نشود. تمامي ‌آنچه که مشتاقيم و آرزومند در درون بي‌انتهاي ما وجود دارد.

وقتي مي‌گويم فکر مي‌کنم، يعني دارم زندگي‌ام را متحول مي‌کنم و اراده‌ي من براي بهتر زندگي کردن همان افکارم هستند و کل آينده‌ام نيز همين افکارم هست. همان‌طوري که گفته شده افکار آدمي ‌به اعمال انسان تبديل مي‌شود.

ما از تجربيات و ذهن ديگران دور هستيم و به تجربيات و ذهن خود واقف و آگاه و نزديکيم. ديگر به حدي رسيده‌ام که مسير زندگي‌ام را آنطور که مي‌خواهم ترسيم مي‌کنم نه آن‌طور که مي‌خواهند.

ديگر آنچنان برآشفته يا خندان و گريان نخواهم شد که بخواهم دنياي قشنگم را ويران کنم و دوباره و دوباره از نو بسازم.

دنيايم اين است که بايد آن را متحول کنم نه دگرگون.

آبراهام لينکلن مي‌گويد: مردم به همان اندازه خوشبخت هستند که خوشبختي در ذهن خود بيافرينند و تصميم به نيک بختي را در ذهن خود بپرورانند.

و نرمن وين سنت پيل مي‌گويد: شما بدل به آن چيزي مي‌شويد که فکر مي‌کنيد.

زياد است از اين نوشته‌ها و سخن‌ها، اما کم است کسي که خودش بخواهد بگويد که دنيا ساخته‌ي ذهن انسان‌هاست.

پس تا دير نشده مسير زندگي و قبل از آن مسير تفکر را در ذهنتان همانطور متحول کنيد که مي‌خواهيد نه مي‌خواهند تا آرامش واقعي را تجربه کنيد. البته يک تفکر محرمانه که ويژه‌ي عالم تفکر خودتان باشد.


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: نگاهي به وبلاگها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر