۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

نسخه اولیه Office 2010 رایگان عرضه می‌شود

نسخه اولیه Office 2010 رایگان عرضه می‌شود



مايکروسافت مجموعه نرم‌افزاري Office 2010 را سال آينده روانه بازار خواهد کرد، اما اخبار جديد منتشر شده نشان مي‌دهد که اين شرکت نسخه پايه و اوليه اين نرم‌افزار را به صورت رايگان عرضه مي‌کند.


مايکروسافت اعلام کرد که همکاري‌هاي خود را با کارخانه‌هاي توليد رايانه افزايش خواهد داد تا نسل جديد رايانه‌هاي شخصي را با نسخه ويژه‌اي از اين مجموعه نرم‌افزاري موسوم به Office 2010 Starter Edition عرضه کند.


قرار است اين نخسه از مجموعه نرم‌افزاري Office جايگزين Microsoft Works شود و ويرايش محدودتري از برنامه‌هاي Word و Excel را به صورت رايگان و براي تبليغات بيشتر در اين زمينه در اختيار کاربران بگذارد. با توجه به اينکه نسخه Office 2010 Starter Edition از مجموعه نرم‌افزاري جديد مايکروسافت وارد بازار نشده است، کارشناسان از هم‌اکنون هيچ گونه اظهار نظري در مورد اين برنامه ندارند.


آگهي‌هاي تبليغاتي که هم‌اکنون در مورد مجموعه نرم‌افزاري Office 2010 منتشر مي‌شود، نشان مي‌دهد که شرکت مايکروسافت قصد عرضه رايگان نسخه Starter Edition اين مجموعه نرم‌افزاري را دارد.


شرکت مايکروسافت همچنين اعلام کرده که يک نسخه پيش‌نمايش آنلاين از Office 2010 را نيز عرضه خواهد کرد که بر اساس برنامه‌هاي مجازي‌، به کاربران امکان مي‌دهد بدون نياز به نصب نرم‌افزار، از آن‌ها استفاده کنند. در اين بخش توضيح داده شده است که کاربران نمي‌توانند به صورت همزمان از Office 2010 و Office 2007 روي رايانه شخصي خود استفاده کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر