۱۳۸۸ مهر ۱۰, جمعه

استيو بالمر مدعي شد: ويندوز 7 بهترين سيستم عامل مايكروسافت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

در فاصله كمتر از يك ماه مانده به زمان آغاز فروش رسمي ويندوز 7، مدير اجرايي مايكروسافت در نامه‌اي به مشتريان و طراحان مدعي شد اين نرم‌افزار در صدر تمامي تلاش‌هاي قبلي اين شركت در بازار سيستم عامل است.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، استيو بالمر در اين يادداشت كه به تازگي انتشار يافته اظهار كرده است: ويندوز 7 بهترين سيستم عامل رايانه‌يي است كه اين شركت تاكنون ساخته است.

بالمر ويژگي‌هاي امنيت، مديريت و مصرف بهينه نيرو در ويندوز 7 را مورد تمجيد قرار داده و آن را سيستم عاملي توصيف كرد كه مناسب دوراني است كه وي آن را «هنجار جديد» مي‌نامد.

به گفته او رابط كاربري ساده ويندوز 7 كه در آن خبري از تدابير امنيتي آزاردهنده به كار گرفته شده براي ويستا نيست، بازدهي كارمندان يك شركت را افزايش مي‌دهد.

وي همچنين مدعي شد ابزارهاي مديريت بهبوديافته و صرفه‌جويي در مصرف انرژي مي‌توانند براي شهرداري‌هايي مانند شهر ميامي 400 هزار دلار صرفه‌جويي سالانه در هزينه‌هاي IT به همراه داشته باشد.

مايكروسافت پس از ناكامي ويندوز ويستا به دليل كندي، ملزومات سخت‌افزاري بسيار و عدم سازگاري با نرم‌افزارهاي قديمي كه تا اندازه‌اي فروش رايانه‌هاي ويندوز در سه ماهه قبلي را كاهش داد، به شدت به موفقيت ويندوز 7 نياز دارد.

ويندوز 7 از 22 ماه اكتبر به فروش مي‌رود و در حال حاضر براي مشتريان اداري مايكروسافت موجود است. بررسي‌ها نشان داده اكثر شركت‌ها دست كم يك سال براي به‌كارگيري اين نرم‌افزار دست نگه مي‌دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر