۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

آمریکا بیست و هشتیم کشور پرسرعت اینترنتی جهان است


بر اساس گزارش جديد منتشر شده از سوي مرکز "کارمندان ارتباطي آمريکا"(CWA)، ميانگين سرعت بارگذاري اطلاعات از اينترنت در ايالت متحده پايين‌تر از 27 کشور ديگر است و به عبارت ديگر، آمريکا در اين زمينه در رده بيست و هشتم جهان قرار دارد.



گشت و گذارهاي اينترنتي در آمريکا به طور ميانگين با سرعت 1/5 مگابيت در ثانيه انجام مي‌شود و کمتر از سرعت اينترنتي کره جنوبي است که به عنوان برترين کشور در اين زمينه محسوب مي‌شود. در حال حاضر ميانگين سرعت گشت و گذارهاي اينترنتي در کره جنوبي 20 مگابيت در ثانيه اعلام شده است.


در سال 2007 ميلادي سرعت بارگذاري اطلاعات از اينترنت در کشور آمريکا 5/3 مگابيت در ثانيه بود و از آن زمان تاکنون تنها 6/1 مگابيت در ثانيه به آن افزوده شده است. بر اين اساس گفته مي‌شود، براي آنکه آمريکا بتواند به سرعت کنوني بارگذاري اطلاعات از اينترنت در کشور کره جنوبي دست يابد، بايد 15 سال سپري شود.


گزارش 2009 مرکز CWA در مورد سرعت اينترنت، قابليت‌هاي اينترنتي بين 50 ايالت آمريکا را نيز مورد مقايسه قرار داده است. در اين گزارش آمده است، افرادي که ساکن مناطق شمال شرقي آمريکا يا ميانه آتلانتيک هستند، نسبت به ساکنان مناطق جنوبي و غربي اين کشور به اينترنت پرسرعت‌تري دسترسي دارند. پنج ايالت آمريکا که پرسرعت‌ترين خدمات اينترنتي در آن‌ها ارايه مي‌شود به ترتيب شامل Delaware(9/9 مگابيت در ثانيه)، Rhode Island(8/9 مگابيت در ثانيه)، نيوجرسي(9/8 مگابيت در ثانيه)، ماساچوست(6/8 مگابيت در ثانيه) و نيويورک(4/8 مگابيت در ثانيه) مي‌شوند.


کندترين اينترنت آمريکا نيز در ايالت‌هاي ميسوري(7/3 مگابيت در ثانيه)، کاروليناي جنوبي(6/3 مگابيت در ثانيه)، آرکانزاس(1/3 مگابيت در ثانيه)، آيداهو(6/2 مگابيت در ثانيه) و الاسکا(3/2 مگابيت در ثانيه) ارايه مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر