۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

شکایت نوکیا از اپل

منبع: http://www.pcworld.com



پايگاه‌هاي خبري اينترنتي تصويري را منتشر کرده‌اند که در آن نشان داده شده است "لينوس توروالدس"(Linus Torvalds) پدر سيستم‌عامل متن‌باز لينوکس در فروشگاه عرضه‌کننده سيستم‌عامل ويندوز 7 مايکروسافت در ژاپن حضور دارند و عرضه اين سيستم‌عامل و قابليت‌هاي آن ابزار خرسندي و رضايت مي‌کند.


اين تصوير نخستين بار در سايت اينترنتي Picasa منتشر شد و در توضيحات آن اعلام شد: « مايکروسافت براي افزايش مقابله با سمپوزيوم لينوکس در ژاپن و تقويت حضور خود، سيستم‌عامل ويندوز 7 را روانه بازار کرده است. اين شرکت براي رقابت بيشتر خود با لينوکس، همزمان با برگزاري سمپوزيوم لينوکس در ژاپن، ويندوز 7 را وارد اين کشور کرد. در اين ميان، در حالي که همه کارشناسان عدم توجه "لينوس تروالدس" به ويندوز 7 پيش‌بيني مي‌کردند، او با خرسندي در يکي از فروشگاه‌هاي عرضه‌کننده سيستم‌عامل مايکروسافت حضور يافت و اعتراف کرد که اين سيستم‌عامل واقعا به صورت کامل و بي‌نقص طراحي شده است».


در ادامه توضيحات مربوط به اين عکس آمده است: «يکي از فروشندگان اين فروشگاه اظهار داشت که "لينوس تروالدس" يک نسخه از ويندوز 7 را براي خود خريداري کرده است که در جريان همين خريد کوتاه اين عکس گرفته شده است».


برخلاف پيش‌بيني کارشناسان، تروالدس از عرضه ويندوز 7 خوشحال است و احتمال مي‌رود که اين جريان را عاملي براي موفقيت‌هاي آتي سيستم‌عامل متن‌باز خود بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر