۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

روستاي دورافتاده اسپانيايي مكان تبليغات ويندوز 7 شد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

مايكروسافت روستاي كوچك دورافتاده‌اي در اسپانيا را براي تهيه تبليغات عرضه ويندوز 7 انتخاب كرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، روستاي كوچك سيته در ايالت شمالي آستورياس تنها 40 سكنه و اتصال اينترنت كندي دارد و بيش‌تر ساكنان آن اظهار كرده‌اند نمي‌دانند چگونه از يك رايانه استفاده كنند.

بنابراين آن‌ها از انتخاب روستايشان توسط مايكروسافت براي تهيه تبليغاتي كه به مناسبت عرضه سيستم عامل جديد ويندوز 7 است متعجب شدند؛ اين سيستم عامل قرار است در 22 ماه اكتبر به طور رسمي روانه بازار شود.

كارمندان مايكروسافت با 50 رايانه به اين روستا آمدند تا به اهالي آن آموزش دهند چگونه از نرم‌افزار جديد استفاده كنند و تبليغاتي را فيلم‌برداري كردند كه از 22 ماه اكتبر در سراسر جهان به نمايش درخواهد آمد.

مايكروسافت دليل انتخاب اين روستا را نام آن عنوان كرده كه در زبان اسپانيايي به معني هفت است و مي‌خواهند نشان دهد فن آوري مايكروسافت در دسترس همگان است.

عرضه ويندوز 7 براي مايكروسافت بسيار حياتي است و اين شركت خاطرنشان كرده است سيستم عامل قبلي ويندوز ويستا به حد استاندارد نبوده و موجب شد برخي از كاربران اين شركت ويندوز را به نفع سيستم‌هاي عامل رقيب لينوكس و مكينتاش رها كنند؛ مايكروسافت اميدوار است ويندوز 7 اين كاربران را بازگرداند.

مايكروسافت پس از تشويق طرفداران ويندوز براي گرفتن جشن به مناسبت راه‌اندازي ويندوز 7 در هفته‌هاي گذشته در اينترنت هدف لطيفه‌هايي قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر