۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

گاهی لازم است کمی‌ به ذهنت بها بدهی

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: نگاهي به وبلاگها

توي اين دنيا هر روز و هر لحظه اتفاقاتي مي‌افته که شايد کوچک به نظر بياد، اما خودشون باعث به وجود آمدن اتفاقات يا تفکرات بزرگ‌تري مي‌شوند. گاهي اوقات يك اتفاق کوچک باعث مي‌شه که از بعضي از دل مشغولي‌هات دل بکني! باعث مي‌شود چند روزي از بعضي چيزها دور بشي...

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه مطلب وبلاگي به نشاني http://www.maghsadenahaee.blogfa.com آمده است: هر اتفاقي که مي‌افته جايگاه تولد اتفاق بعدي مي‌شه. همه‌چيز به هم مربوطه. همه چيز و همه کس دست به دست هم مي‌دهند تا تو رو برسانند به مقصد! همه چيز اتفاق مي‌افته تا تو رو وادار کنه که به اون اتفاق بزرگ فکر کني. به منشا و به وجود آوردنده‌ي اون اتفاق بزرگ. اونم يه تفکر بزرگ!

گاهي لازمه از خيلي چيزها دست بکشي. توقف کني و کمي‌ به ذهنت بها بدي. به اين فکر کني که گاهي اوقات براي پيدا کردن خودت و زندگي‌ات، تنهايي برات از نون شب هم واجب تره! به اينکه کي هستي و چي کار مي‌کني؟ چرا تو داري نفس مي‌کشي؟ کي مي‌خواد تو باشي؟ اين‌ها شعار نيست. حرف‌هاي تکراري هم نيست. تکرار اونه که هر بار اتفاق بيفته و هيچ تاثير جديدي نداشته باشه.

ما قدرت تفکر داريم. مي‌بينيم، مي‌شنويم، حس مي‌کنيم و فکر مي‌کنيم... اين تمام اون چيزيه که بايد به خاطر خودمان و رضاي خالق انجام بدهيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر