۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

bing مایکروسافت صاحب یک‌دهم جست‌وجوهای اینترنتی جهان شد



شرکت مايکروسافت در جريان توسعه خود در بازار جهاني جست‌وجوگرهاي اينترنتي، طي ماه آگوست به موفقيت‌هاي قابل‌ملاحظه‌اي دست يافت.


جست‌وجوگر جديد مايکروسافت که فعاليت خود را از ماه مه آغاز کرد تا رقابت‌هاي ديرينه اين شرکت با گوگل افزايش يابد، در ماه ژوئيه صاحب 9 درصد از بازار جهاني جست‌وجوهاي اينترنتي بود و هم‌اکنون اين رقم با افزايش 1/22 درصدي، در ماه آگوست به 7/10 درصد رسيده است.


به گفته شرکت تحقيقاتي Nielsen و با توجه به نتايج و آمارهاي ياد شده، Bing مايکروسافت بين 10 جست‌وجوگر اينترنتي برتر دنيا بيشترين رشد را داشته است. البته بايد توجه داشت که در کنار اين رشد قابل‌ملاحظه، Bing همچنان پس از گوگل به عنوان بزرگترين موتورجست‌وجوي اينترنتي دنيا قرار دارد.


شرکت تحقيقاتي Nielsen در گزارش اخير خود اعلام کرد که گوگل در ماه آگوست صاحب 6/64 درصد از بازار جهاني جست‌وجوهاي اينترنتي بود که اين رقم نسبت به سهم جست‌وجوهاي گوگلي انجام شده در ماه ژوئيه رشد 6/2 درصدي را نشان مي‌دهد. جست‌وجوگر ياهو نيز با فاصله زياد پس از گوگل قرار گرفته است. در آگوست سال جاري 16 درصد جست‌وجوهاي اينترنتي در جهان با ياهو انجام شد که اين رقم نسبت به آمارهاي ماه ژوئيه، کاهش 2/4 درصدي محبوبيت اين سايت را نشان مي‌دهد.


مايکروسافت اين روزها بسيار تلاش مي‌کند تا در آينده بتواند گوي سبقت را از گوگل بربايد و خود را به عنوان برترين جست‌وجوگر اينترنتي جهان معرفي کند.

منبع: http://www.pcworld.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر