۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

مايكروسافت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

مايكروسافت كه به تازگي وب سايت Office.com را از يك سرمايه‌گذار آمريكايي به مبلغ نامعلومي خريداري كرده اين نام دامنه را راه‌اندازي كرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مايكروسافت براي نگه داشتن اين نام دامنه براي خدمات آنلاين آفيس كه ابزار مشابه نسخه روميزي آفيس را به كاربران عرضه مي‌كند و قرار است سال آينده همراه با آفيس 2010 راه‌اندازي شود صبر نكرد و كاربراني كه به نشاني اين سايت مراجعه مي‌كنند به وب سايت آفيس آنلاين مايكروسافت هدايت مي‌شوند.

اين وب‌سايت به گونه‌اي طراحي شده كه به افراد كمك مي‌كند مطالب بيش‌تري درباره نسخه روميزي مجموعه نرم‌افزار آفيس فرابگيرند و همچنين داراي لينك‌هايي به برخي از محصولات مبتني بر وب مايكروسافت است.

اقدام مايكروسافت در عرضه خدمات مشابه آفيس در اينترنت پاسخ مستقيمي به غول اينترنتي گوگل است كه براي جلب كاربران، برنامه‌هاي پردازش ورد، صفحه گسترده و ساير برنامه‌ها را به قيمت ارزان يا رايگان در محيط آنلاين تحت عنوان Google Apps عرضه مي‌كند.

سرويس اين شركت جزيي از گرايش آنلاين رو به رشد عرضه نرم‌افزار به شكل سرويس در اينترنت يا در ابر است كه كاربران را از خريد، نصب و نگهداري برنامه‌ها در رايانه‌هايشان راحت مي‌كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر