۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

طرح تدوين سند جامع توسعه يادگيري الكترونيكي در بخش بازرگاني در موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني بررسي شد.

طرح تدوين سند جامع توسعه يادگيري الكترونيكي در بخش بازرگاني در موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني بررسي شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) روح‌الله نوري - مجري طرح - با اشاره به ماهيت اين طرح به عنوان يك سند بالادستي گفت: در اين سند ماموريت‌ها، سياست‌هاي كلي، راهبردها، اهداف كلان، ساختار و فرآيندها و نيز برنامه اجرايي يادگيري الكترونيكي در بخش بازرگاني ارائه شده تا بخش بازرگاني بتواند به عنوان يك بخش پيشرو در آموزش نيروي انساني با استفاده از فن‌آوري‌هاي نوين ايفاي نقش كند و از اين طريق بتواند به توسعه بخش بازرگاني بر اساس سند چشم‌انداز كشور كمك كند.

وي افزود: ماموريت نظام يادگيري الكترونيكي در بخش بازرگاني توسعه دانش، نگرش، مهارت‌ها و توانمندي‌هاي نيروي انساني بخش بازرگاني در هر زمان و هر مكان از طريق يادگيري الكترونيكي جذاب، با كيفيت، با هزينه مناسب و مبتني بر فن‌آوري‌ اطلاعات پيشرفته به منظور پيشبرد اهداف نظام نوين تجاري كشور در سند چشم‌انداز، سياست‌هاي كلي نظام و اصول محوري دولت است.

نوري خاطرنشان كرد: ايجاد بستري براي ارائه تمامي دوره‌هاي آموزشي بازرگاني به صورت الكترونيكي، ايجاد بستري براي يادگيري الكترونيكي تمامي مخاطبان بخش بازرگاني در كنار آموزش حضوري، ارتقاي بهره‌وري زمان يادگيري به ميزان حدود 50 درصد و ارتقاي سرعت عمل در ارائه خدمات آموزشي در سراسر كشور همانند تهران از جمله اهداف اين طرح بودند.

پژوهشگر موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني گفت: معاونت‌ها، سازمان‌ها، مراكز و مخاطبان بخش بازرگاني به عنوان بهره‌برداران اصلي نتايج و خروجي‌هاي برنامه‌هاي يادگيري الكترونيكي به منظور كمك و بهره‌گيري در تصميمات برنامه‌ريزي و اجراي امور بازرگاني كشور، مهمترين نقش را در نظام يادگيري الكترونيكي ايفا مي‌كنند.

او افزود: اين بخش‌ها موظف به پيگيري مستمر در شناسايي و تعريف نيازهاي يادگيري الكترونيكي هستند. در اين راستا با تعاملي فعال و موثر با شوراي راهبردي يادگيري الكترونيكي و مركز آموزش بازرگاني، برنامه‌هاي يادگيري الكترونيكي خود را در راستاي جهت‌گيري‌هاي برنامه‌اي و ماموريتي بخش بازرگاني ارائه مي‌كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر