۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

گوگل

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

گوگل اكنون به ميليون‌ها كاربر جي‌ميل امكان مي‌دهد ايميل‌ها و اطلاعات تماس را از سرويس‌هاي ايميل ياهو، مايكروسافت و امريكن آنلاين به جي‌ميل منتقل كنند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گوگل در ابتدا امكان جابه‌جايي محتواي ايميل‌ها و تماس‌ها از سرويس‌هاي ايميل ياهو، مايكروسافت و امريكن آنلاين و شركت‌هاي ديگر به سرويس ايميل پنج ساله خود را تنها براي كاربران اشتراك‌هاي جديد ايجاد كرد اما در 19 ماه اوت آن را به ميليون‌ها كاربر جي‌ميل گسترش داد.

روند ساده انتقال دادن ايميل‌ها و آدرس‌ها به جي‌ميل ممكن است ساعت‌ها يا روزها طول بكشد اما كاربران را از مشكلات ماندن ايميل‌ها در اشتراك‌هاي قديمي راحت مي‌كند. همچنين به گوگل كمك مي‌كند كاربران زيادي را كه به دنبال ترك برنامه‌هاي پيام رساني قديمي ديگر هستند، جذب كند.

كاربراني كه مايل به انتقال اطلاعات خود هستند بايد به تنظيمات جي‌ميل مراجعه و برروي گزينه Accounts and Import كليك و سپس برروي گزينه «وارد كردن نامه و تماس‌ها» كليك كنند.

در پنجره‌اي كه باز مي‌شود نام اشتراك ايميلي كه كاربر مي‌خواهد از آن مهاجرت كند پرسيده مي‌شود و به‌محض وارد شدن نام از كاربر درخواست مي‌شود كلمه عبور اشتراك را وارد كند. پس از اين كه كلمه عبور وارد شد كاربران جي‌ميل مي‌توانند براي شروع روند انتقال اطلاعات كليك كنند.

جي‌ميل كه در ماه آوريل سال 2004 به شكل سرويس آزمايشي بتا راه‌اندازي شد سرانجام ماه گذشته به شكل رسمي عرضه شد و طبق جديدترين آمار، در ماه ژوييه با 37 ميليون كاربر امريكن آنلاين را كه 36.4 ميليون كاربر داشت پشت سرگذاشت و سومين سرويس ايميل بزرگ در آمريكا شناخته شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر